Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitory EIZO

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitory EIZO
From: "Wojtek W." <pawciowy@gmx.net>
Date: Fri, 09 May 2014 21:23:08 +0200
Kilkanaście lat przygotowuję do druku i jeszcze nie doznałem "zaszczytu"
pracy na Eizo. :-) Często z powodu małego budżetu ale czasem też z
kiepskiego stosunku cena/jakość.
Jak jest teraz? (miałem sporą przerwę w zakupach)

Ostatnio też nie śledzę branży monitorowej (jedynie wpadły przez przypadek te Samsungi).

Ile trzeba dać za poprawnego Neca (czy coś innego na IPS) a ile za Eizo?

Neca którego mamy to najtańszy model ze sprzętową kalibracją.
http://www.purepc.pl/monitory/nec_p221w

Co do konkretnych modeli to nie pomogę na tę chwilę...

W.W.