Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitory EIZO

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitory EIZO
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 9 May 2014 23:31:54 +0200
Dnia Fri, 09 May 2014 21:49:28 +0200, Wojtek W. napisał(a):

> Możliwe ale ja ma swoją "spiskową teorię" ...

Przy spiskowej teorii, to bardziej uważaj na firmy z tzw. szarego kanału,
sprowadzające monitory z UK czy właśnie Niemiec.

> Modelu chyba s2231w
> Na oko widać lekkie świecenie z narożników, coś jak przy ledach
> krawędziowych.

W jakich warunkach? Mój S2432W przy „teście” pt. maksymalna jasność,
wyświetlanie czarnej tapety i oglądanie w całkowicie zaciemnionym
pomieszczeniu też jest „nierówny”. Przy normalnej pracy, na normalnym
poziomie jasności, wyniki są następujące:
http://members.upcpoczta.pl/p.ryk/Calibration/i1Profiler_D50__80cd_-_FlexScan_S2432W_-_05.png
http://members.upcpoczta.pl/p.ryk/Calibration/i1Profiler_D50__80cd_-_FlexScan_S2432W_-_06.png

> maksymalna jasność poniżej 120cd

Nowy egzemplarz miał maksymalną jasność poniżej 120cd? :-O Bo jeżeli
używany, to musiał go ktoś wcześniej po prostu zajechać.

> nie powinno, ten model od początku miał jakiś defekt ale nie zwróciłem
> na to uwagi, wyszło przy profilowaniu spektrofotometrem.

Raczej chyba ten egzemplarz… :)

> tak, ale mogło by być troszkę lepiej za tę kasę :-)

Wiesz co - przeszło mi przez ręce sporo modeli, często łącznie z opcją, że
ja sprzedawałem komuś znajomemu mój używany egzemplarz, a sam brałem coś
nowego i słowa zastrzeżenia nie słyszałem. Sam mam L568 i S2432W - oba z
podobnym przebiegiem (ponad 22 tysiące godzin). I jeżeli chodzi o sprzęt
komputerowy, to były chyba u mnie najlepiej zainwestowane pieniądze.

> możliwe, nie zagłębiam tematu do bólu, pamiętajmy, że są to jednak
> sprzęty z dolnej
> półki cenowej w porównaniu z profesjonalnymi ekranami graficznymi

Zgadza się - seria FlexScan, to jednak nie ColorEdge, wobec czego pewien
rozjazd jest. Niemniej jednak są to bardzo przyzwoite konstrukcje. Zresztą -
nawet biurowe EV pod względem jakości obrazu i przydatnych funkcji
dodatkowych też wypadają bardzo przyzwoicie. :) Osobiście bardzo sobie cenię
ich powtarzalność po wyjściu z fabryki. Obejrzałem jednego S2432W na
wszystkie możliwe strony, obejrzałem tego, który do mnie dotarł. Ciężko mi
było znaleźć różnice między nimi. :D

> do czego służyć i jakich zasobach pieniężnych rozmawiamy :-)

To swoją drogą. :D

> Takie mamy czasy, że mamy dużo ekrany w komórkach niż w laptopach czy
> komputerach stacjonarnych.

A tego nie bardzo rozumiem… :(

[ Nie dyskutuj z debilem... Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu,     ]
[ a potem pokona doświadczeniem.                      (znalezione w necie) ]