Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, za

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, za możnych mężczyzn...
From: "Santana" <santana@interia.pl>
Date: Thu, 8 May 2014 01:23:16 +0200

Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lkeb64$auv$1@dont-email.me...

"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message
news:lke90q$f05$1@usenet.news.interia.pl...
Obawiam się że, jak zresztą zwykle, kompletnie nie wiesz o czym piszesz.
Najpierw poczytaj, ze zrozumieniem, o gender a później się wypowiadaj :P

Nie no, wytłumacz mi gdzie się pomyliłem, proszę...

Wszędzie :P

Nie zbywaj mnie tylko rzuć proszę garść jakichś konkretow...
Skoro rzekomo wszędzie się mylę a Ty taki super ekspert jesteś to chyba
ujmiesz łatwo istotę tematu w dwu-trzech zdaniach...

A ile jesteś w stanie za to zapłacić? Skoro sam nie potrafisz znaleźć i pojąć dość elementarnych informacji to nie ma zmiłuj, trza płacić
za naukę ;)

Przestań sobie jaja robić.

Żadne jaja. Prawda, zapewne bolesna ale cóż poradzę.

Chętnie się poprawię jak mi pokażesz choć jeden-dwa grube błędy jakie
zrobiłem!

Jeden ale za to kardynalny. Zrozumiałeś gender ,w zasadzie, na opak :P

Jasne. W takim razie to Ty nie wiesz o czym piszesz...
Proponuję abyś nie zarzucał mi że robię gdzieś błąd jeśli sam nie
wiesz nic na temat ideologii gender - doczytaj sobie gdzie
chcesz, najlepiej w jakichś neutralnych źródłach i jak chcesz to
wtedy wrócimy do tematu, a teraz chyba warto skończyć...

Ziew i EOT