Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, za

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, za możnych mężczyzn...
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Wed, 7 May 2014 19:12:04 -0500
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:lkef92$sjb$1@usenet.news.interia.pl...
Nie zbywaj mnie tylko rzuć proszę garść jakichś konkretow...
Skoro rzekomo wszędzie się mylę a Ty taki super ekspert jesteś to chyba
ujmiesz łatwo istotę tematu w dwu-trzech zdaniach...

A ile jesteś w stanie za to zapłacić? Skoro sam nie potrafisz znaleźć i pojąć dość elementarnych informacji to nie ma zmiłuj, trza płacić
za naukę ;)

Przestań sobie jaja robić.

Żadne jaja. Prawda, zapewne bolesna ale cóż poradzę.

Żadna "prawda" tylko Twoje złudzenia że Ty kogoś możesz
na ten temat uczyć skoro tylko ci się tak wydaje że coś wiesz...

Chętnie się poprawię jak mi pokażesz choć jeden-dwa grube błędy jakie
zrobiłem!

Jeden ale za to kardynalny. Zrozumiałeś gender ,w zasadzie, na opak :P

Jasne. W takim razie to Ty nie wiesz o czym piszesz...
Proponuję abyś nie zarzucał mi że robię gdzieś błąd jeśli sam nie
wiesz nic na temat ideologii gender - doczytaj sobie gdzie
chcesz, najlepiej w jakichś neutralnych źródłach i jak chcesz to
wtedy wrócimy do tematu, a teraz chyba warto skończyć...

Ziew i EOT

Tak myślałem że do końca nie będziesz miał nic do powiedzenia
w temacie poza bzdurnymi ogólnikami "że na opak", "że nie rozumiem"
samemu nie oferując niczego konkretnego w roli "korekty".