Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, za

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, za możnych mężczyzn...
From: Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
Date: Wed, 7 May 2014 18:06:48 +0000 (UTC)
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote:

> Owszem, miałem dyży dyskomfort gdy chciałem wyręczyć żonę w karmieniu
> dziecka piersią. Te niepotrzebne podziały... ;->

:-)) Jak sam widzisz istnieją zajęcia gdzie płeć osobnika dyktuje tu
podział niejako naturalnie.
Ale są też inne zajęcia postrzegane jako żeńskie/męskie a wcale takie nie
musza byc, wiec niepotrzebnie nadajemy im takie etykietki.
Grzebanie się w bebechach komputera moim zdaniem należy do tej drugiej
grupy.

> Nie wiem, jak tam u was w dzikich krajach, ale u nas akurat lutowanie (w
> tym powierzchniowe) jest raczej domeną kobiet.

Jasne, i jak naprawiamy telewizor i trzeba wymienić kondensator to wołamy
do tej "babskiej roboty" siostrę lub żonę :-)))