Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, za

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, za możnych mężczyzn...
From: "Santana" <santana@interia.pl>
Date: Wed, 7 May 2014 22:55:44 +0200

Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lke13k$vni$1@dont-email.me...

"Santana" <santana@interia.pl> wrote:
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lkdnr6$pel$1@dont-email.me...

"Santana" <santana@interia.pl> wrote:
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup >

"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
Twierdzę tylko że wzmianka na temat płci jest niepotrzebna lub wręcz
szkodliwa, bo przecież komputery to nie jest "tylko męska" rzecz jak
golenie brody :-)

Używanie komputera nie jest męską dziedziną, dłubanie w nich
już owszem.

No i właśnie o tym mówię:
Ty dokładnie idziesz po linii stereotypów "gender" :-)

Ke?

No i czego tam nie zrozumiałeś?
Poglądy tego typu, że jakieś zajęcie, jakieś hobby jest "męskie" a inne
"żeńskie" wprowadzają niepotrzebne podziały i dyskomfort gdy ktoś się chce
zająć czymś co jest w ten sposób silnie przypisywane do płci przeciwnej.

Obawiam się że, jak zresztą zwykle, kompletnie nie wiesz o czym piszesz.
Najpierw poczytaj, ze zrozumieniem, o gender a później się wypowiadaj :P

Nie no, wytłumacz mi gdzie się pomyliłem, proszę...

Wszędzie :P