Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Cichy i wydajny komputer

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Cichy i wydajny komputer
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Tue, 22 Apr 2014 22:59:57 +0200
W dniu 2014-04-22 22:11, Piotr Rezmer pisze:
BQB pisze:

W takim wypadku nie, ale tak jak pisałem - jakiś zasilacz z certyfikatem
80+ gold co najmniej, wtedy nawet przy 10% obciążeniu zasilacza ma
sprawność powyżej 87%.

Czy Seasonic X-460 będzie na dzień dzisiejszy dobrym wyborem? W sumie
oprócz SilverStone SST-ST50 nie znalazłem innych modeli (oprócz  Kingwin
Stryker STR-500, którego chyba nie ma w Polsce)

Jak w przyszłości będziesz instalować tylko jedną kartę graficzną, to spokojnie wystarczy. Przykładowy test: http://www.hardwareluxx.com/index.php/reviews/hardware/psu/21949-test-seasonic-fanless-platinum-460w.html Seasonic robi naprawdę dobre zasilacze - oni robią nawet pod marką innych firm ZTCP. Dziś bym sobie taki kupił (no może nieco mocniejszą wersję ;-) Sam mam NZXT Hale 90 650W i wystarcza mi w zupełności. Obecnie przy i7 2600k nieco podkręcony na 3,8GHz (boxowe chłodzenie na razie), przy obciążeniu procesora na około 60-70% wraz z monitorem 19" (1280x1024 5:4), routerem i kilkoma jakimiś ładowarkami mam pobór mocy na poziomie 200-260W.