Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procesor i7 a obsługa grafiki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procesor i7 a obsługa grafiki
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 4 Apr 2014 01:47:03 +0200
Dnia Fri, 4 Apr 2014 00:52:52 +0200, JoteR napisał(a):

> Podałem w wistującym poście
> http://www.x-kom.pl/p/78756-procesor-core-i7-1155-intel-i7-3770-340ghz-8mb-box.html

Dżizas - jakiś felerny ten tydzień mam. Przemęczenie mnie wykańcza i
dosłownie na łeb się rzuca. :(

> W specyfikacji jest podane "Intel HD Graphics 4000", więc chyba dobrze?

No w Crysisa na tym nie poszalejesz, ale generalnie całkiem całkiem. :)

> I nie do mnie jadą, ja tu tylko za przekaźnik robię ;-/

Każdego szkoda. :P

> Poza tym, ja bym pewnie z lenistwa kupił WiadomoGdzie - tam uzyskałbym z
> pewnością fachową poradę [*] i nie zawracałbym głowy szanownej grupie ;->
>
> [*] - to taki żart, cienki, ale już późno jest.

Nie rozpędzaj się tak… Odbierałem ostatnio jakieś kupione WiadomoGdzie
klamoty. Tego, co się nasłuchałem czekając na papiery odnośnie diagnostyki
laptopa, to w życiu bym nie wymyślił. :D

[ Ziemia ma skórę. Ta skóra ma choroby. Jedna z tych chorób nazywa się     ]
[ - człowiek.                                        (Friedrich Nietzsche) ]