Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procesor i7 a obsługa grafiki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procesor i7 a obsługa grafiki
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 4 Apr 2014 00:17:05 +0200
Dnia Thu, 3 Apr 2014 23:29:57 +0200, JoteR napisał(a):

> Dzięki. W tak zwanym międzyczasie też znalazłem informację, że wbudowaną w
> i7 grafikę obsługują następujące chipsety:
> H61, H67, Z68, Z77, B75, H77.

I owszem.

> Ale doczytałem też, że nie wszystkie i7 mają ową grafikę wbudowaną ;->

No mój i7 860 na ten przykład nie ma. Ale on pod socket 1156, a z tą
podstawką płyt na Z77 to AFAIR chyba nie było. :)

> Jak to będzie w praktyce, okaże się gdy owe płyty razem z procesorami dotrą.

A to nie mogą Ci podać, jakie to procesory jadą do Ciebie? :)

[ House: You have three choices in this life.Be good, get good, or give up.]
[ You've gone for column "D". Why? Simple answer is, if you don't try, you ]
[ can't fail. Are you really that simple?        ("House M.D. 4x09 Games") ]