Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 18 Feb 2014 14:52:31 +0100
Dnia Tue, 18 Feb 2014 14:19:02 +0100, Tomasz Holdowanski napisał(a):

> Niekoniecznie. Jeśli przyjrzeć się komputerom z różnych epok,
> zobaczysz, że czas bootowania typowego ówczesnego systemu wcale nie
> odbiega od tego co jest dzisiaj, a nieraz jest wręcz krótszy. Szybkość
> pracy w np. edytorze tekstu z epoki też będzie mniej więcej
> porównywalna. Mało tego, ma się wielokrotnie wrażenie, że stary soft
> był bardziej dopieszczony. Im szybszy sprzęt, tym wolniejsze, bardziej
> niechlujnie napisane oprogramowanie...

Może nie tyle niechlujnie (choć oczywiście to też ma jakiś wpływ), co
ciągnie za sobą całkiem spory bagaż z poprzednich wersji. Stety i niestety.
Nie jestem akurat przekonany, czy przepisanie takiego Photoshopa od A do Z
na dzień dobry nie zaowocowałoby znacznie większą ilością bugów, niż ma to
miejsce w chwili obecnej.

(ciach…)

[ Facet chcący zaciągnąć dziewczynę do łóżka jest gotów na każdą podłość,  ]
[ byleby osiągnąć cel. Przebić go może tylko kobieta chcąca zaciągnąć      ]
[ faceta przed ołtarz.                               (Peppone, JoeMonster) ]