Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Sat, 28 Dec 2013 13:51:20 +0100
Po głębokim namyśle Przemysław Ryk napisał w piątek, 27 grudnia 2013
23:57:

> Serio masz z tym problem?

        Szkoda mi na to czasu. Wolę go poświęcić na znalezienie softu,
który zrobi to za mnie. :D

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.