Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD
From: G Nowak <gnowak84.wytnijto@gmail.com>
Date: Wed, 04 Dec 2013 10:59:38 +0000
Nie wiem. Ja tam do lapka mam podłączoną dźwiękową z hubem 4xUSB, do
którego mam podpięte 2 dyski, a bywało i że dwa odbiorniki 2,4 GHZ od
myszy i klawiszy (M$ i Logitech) i nic się nigdy nie gryzło. Starą
drukarkę też tam wpinałem. Teraz mam 1 port zajęty tą kartą, jeden przez
nanoodbiornik od myszy i klawiszy, a na trzecim ładuję sobie telefon.
Ale cały sprzęt mam z wyższych półek, bo przy podstawowych peryferiach
nie eksperymentuję. :)

I przenosisz go z tym zestawem. Tak wiem. Super laptop, super matryca, super to i owo, ale skoro i tak jest wmurowany, to czemu nie moglby miec ergonomicznej klawiatury, 27'' monitora i opcji rozbudowy?

--
Pozdr