Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD
From: z <z@z.pl>
Date: Tue, 03 Dec 2013 08:30:44 +0100
W dniu 2013-12-03 08:07, Zakonspirowany pisze:
U mnie wszystko działa jak należy.
USB 2.0, ale w ogóle mi to nie przeszkadza.
Nawet ciężkie zdjęcia z zewnętrznego przeskakują płynnie.
A jakieś tam projekty, to wiadomo, że na wewnętrznym.

Wiem że do moich wymagań to powinienem mieć szybkiego blaszaka z raidem.... Niestety rzeźbię na tym co mam i przestrzeni jaką mam.
Jest i tak najszybszy w domostwie. :-)
Wszystko przeboleję ale zawiodłem się na podłączeniach peryferii.
Nie mogę polegać i na esata i na USB. Ciągle coś nie tak a na prawdę dbam i o system i sprzęt.

PS. Taka hybryda to by było miodzio. Może jak za parę lat jak będzie jeszcze do czego zamontować ODPUKAĆ :-)