Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD
From: Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Wed, 04 Dec 2013 12:55:08 +0100
W dniu 04-12-2013 11:59, G Nowak pisze:
I przenosisz go z tym zestawem. Tak wiem. Super laptop, super matryca,
super to i owo, ale skoro i tak jest wmurowany, to czemu nie moglby miec
ergonomicznej klawiatury, 27'' monitora i opcji rozbudowy?

Nie jest wmurowany, a jedynie, dzięki jednemu kablowi, "zadokowany" do stereo i zewnętrznych dysków (na wewnętrznym wciąż mam 400 z 600 GB wolnego miejsca). Klawiaturę ergonomiczną oraz mysz mam podłączoną do laptopa przy pomocy nanoodbiornika, którego nie potrzebuję wyciągać (mam wręcz zapasowy). Monitor mógłbym dokupić, jednak w tym momencie myślałbym raczej o nowym aparacie (wartości 2-3 monitorów, a nie stać mnie na jedno i drugie). Jeśli kogoś stać na "gadżety", to niech kupuje – nie bronię. Ja jedynie staram się dostrzegać i wyliczać minusy nowych i "cudownych" rozwiązań. Hybrydy mają u mnie bilans ujemny. Tablety podobnie, lecz podkreślę: _u_mnie_.

--