Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Router - jaki kupić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Router - jaki kupić?
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Tue, 17 Dec 2013 09:11:02 +0100
Dnia 2013-12-16, o godz. 19:04:41
Poldek <noczelny@gazeta.pl> napisał(a):

> Wielkość flash i wielkość RAM - WNR3500L v2 ma 4 razy więcej RAMu niż
> ten TP-LINK. A to ma duże znaczenie, jeżeli używa się routera do
> wielu rzeczy, a nie tylko do rozdzielenia internetu na 3 komputery.
> OpenWRT - pewnie też dobry, osobiście go nie testowałem. Znam Tomato
> i ten firmware ma też takiego plusa, że jest w pewnym sensie "Made in
> Poland". Tzn. wiodąca kompilacja Tomato jest robiona przez Polaka, ma
> polskie forum, polską wersję.

Czyli nie znasz nic poza Tomato? Więc jak możesz oceniać że coś jest
lepsze czy gorsze? Ja akurat używam 1043ND w paru miejscach. W innych
inne modele różnych firm - w tym także Twój model. W wielu różnych
zastosowaniach. I nie narzekam na wielkość RAM ani prędkość. Jak
pisałem problemem jest przy bardziej rozbudowanych funkcjonalnościach
wielkość flasha - tu pomaga włożenie pendrive-a czy podpięcie dysku
może być. To że coś jest Made in Poland ma IMHO znaczenie bardziej
sentymentalne niż praktyczne.

Ogólnie wygląda na to że polecasz i promujesz to co masz nie za bardzo
mając pojęcie o innych rozwiązaniach. Niekoniecznie gorszych a
zauważalnie tańszych.

Zdrówko