To: | pecet@man.lodz.pl |
---|---|
Subject: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak? |
From: | "Ghost" <ghost@everywhere.pl> |
Date: | Sun, 1 Dec 2013 10:32:59 +0100 |
Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:Putmu.29$rx5.20@fx05.am4... Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni? Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą idą te algorytmy.No ale jaki konkretnie masz problem? W grze masz tak, ze sporo rzeczy dzieje sie rownolegle, wiec podzial na watki jest naturalny. Mozna np. porozdzielac sztuczna postaci inteligencje na poszczegolne rdzenia.Malo pradwopodobne. Jakim cudem udaloby sie osiagnac rownomierne obciazenie na wszystkich rdzeniach (Battlefield 4, 8 logicznych). Ale naoprawde naiwnie wierzysz w rownomierne obciazenie rdzeni? |
<Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
---|---|---|
|
Poprzedni wg. Daty: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, Piotr Rezmer |
---|---|
Następny wg. Daty: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, Ghost |
Poprzedni w Wątku: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, Piotr Rezmer |
Następny w Wątku: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, G Nowak |
Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |