Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
From: "Ghost" <ghost@everywhere.pl>
Date: Sun, 1 Dec 2013 10:32:59 +0100

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:Putmu.29$rx5.20@fx05.am4...
Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?
Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą
idą te algorytmy.

No ale jaki konkretnie masz problem?

W grze masz tak, ze sporo rzeczy dzieje sie rownolegle, wiec podzial na
watki jest naturalny.
Mozna np. porozdzielac sztuczna postaci inteligencje na poszczegolne
rdzenia.

Malo pradwopodobne. Jakim cudem udaloby sie osiagnac rownomierne obciazenie na wszystkich rdzeniach (Battlefield 4, 8 logicznych).

Ale naoprawde naiwnie wierzysz w rownomierne obciazenie rdzeni?

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>