Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Poszukiwana drukarka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Poszukiwana drukarka
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 21 Nov 2013 21:03:25 +0100
Dnia Thu, 21 Nov 2013 19:04:38 +0100, JoteR napisał(a):

> Nie.
> Chociaż... wątkopodawca nie napisał wprost, że musi działać ;->

Ciekaw jestem co powiesz komuś, kto kupi jakiś sprzęt ze sklepu,
wystawiającego swoją ofertę _również_ przez Allegro i będzie miał problem z
jego funkcjonowaniem.

Możliwość wystąpienia sytuacji, gdzie kupisz sprzęt w sklepie i będzie on
niesprawny najwyraźniej nie przyjmujesz do wiadomości.

[ Jeśli chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób to sam.                      ]
[                                            (Jean-Baptiste Emmanuel Zorg) ]