Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Poszukiwana drukarka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Poszukiwana drukarka
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 21 Nov 2013 17:33:25 +0100
Dnia Thu, 21 Nov 2013 14:01:21 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

> Nowa z gwarancja konta stara bez. Sredni deal.

Auć - fakt, mój błąd. W takim razie owszem - 300 PLN może być ciężko. W
miarę sensownego Samsunga znalazłem za 399 PLN.

> A orientacyjnie nie wiesz? Pytam nie zlosliwie tylko informacyjnie, bo nie
> mam pojecia, w ogole nie analizowalem takich rzeczy, bo niewiele drukuje i
> mi to zwisa.

Pojęcia niestety nie mam. Z odgrzebanego z kwietnia wątku, w którym sam się
o drukarkę dopytywałem
(https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.pecet/nCk6pWHepTU/Ui-alvYIMqcJ) - z
tym, że tu dla drukarki mono:
- bęben ceramiczny na 100 000 stron
- toner na ca 5500 stron
- nowy toner na 6000 stron w cenie od 45 zł (zamiennik) do 250 zł (oryginał
na 7200 stron)

Z tym, że pytanie zawsze pozostaje aktualne - co to znaczy te 5500 - 7200
stron? Bo nie wierzę w to, że przy 100% pokryciu tonerem. :D

[ House: You have three choices in this life.Be good, get good, or give up.]
[ You've gone for column "D". Why? Simple answer is, if you don't try, you ]
[ can't fail. Are you really that simple?        ("House M.D. 4x09 Games") ]