Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Poszukiwana drukarka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Poszukiwana drukarka
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 21 Nov 2013 17:33:25 +0100
Dnia Thu, 21 Nov 2013 16:37:52 +0100, TOMASZEK napisał(a):

> Kolor nie jest wymogiem. Gdyby tak było, to bym wspomniał o tym;)
> Instrukcja już pobrana, więc poczytam instrukcję również od tej Kyocery

Mam od kwietnia tego roku, u mnie jest podłączona po LAN. Przyjechała,
powkładałem klamoty na miejsce, postawiłem, podłączyłem, zainstalowałem
drivery - drukuję kiedy potrzebuję i tyle. U mnie i przy moich potrzebach
sprawdza się rewelacyjnie.

[ Doświadczenie i alkoholizm zawsze zwyciężą młodość i entuzjazm.          ]
[                                                         (JoeMonster.org) ]