Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Asus GeForceGT640

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Asus GeForceGT640
From: Edek <edek.pienkowski@gmail.com>
Date: Wed, 17 Jul 2013 23:13:05 +0000 (UTC)
Dnia pamiętnego Thu, 18 Jul 2013 01:00:24 +0200, Przemysław Ryk wyjmując
peta oznajmił:

> Dnia Wed, 17 Jul 2013 22:58:50 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):
>
> (ciach…)
>
> IMVHO bardzo duże uproszczenie tu Kolega zastosował. :)

IMHO nie, przepustowość pamięci jest kluczowa. DDR5 jest dużo szybsze,
szyna danych musi być szeroka do dostępów pamięci gpu, są burstami
zgdonie ze wszystkimi manualami. Czytam je, bo dla mnie gpu są bardziej
do działanie (CUDA) niż grania. Na wiki w porównaniu jest przepustowość pamieci.

W zasadzie tylko niedoróbki architektury mogą być bardziej wyraźne,
takie jak w 545 jeżeli dobrze pamiętam numer. Fermi ma takie czkawki.

--
Edek