Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Asus GeForceGT640

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Asus GeForceGT640
From: GAD Zombie <gadzombie@gmail.com>
Date: Wed, 17 Jul 2013 13:32:30 -0700 (PDT)
> W sumie moglbym sprzedac mojego HD6850 i sobie upgrade zrobic, wyraznie
>
> mocniejsza niz to co podales, zainteresowany? :-)
>

> wersja Gigabyte Windforce OC, tak wyglada:

Dzięki. Propozycja może ciekawa, bo widzę, że to niezła karta, ale wolałbym
kupić nową niż używaną. Choćby z uwagi na gwarancję i czystość wentylatorów.

Przy okazji, na co zwracać należy głównie uwagę w opisach kart graficznych?
Kiedyś to było prostsze, a dziś połowa parametrów po prostu nic mi nie mówi i
nie wiem która karta może być lepsza od innej. Widziałem kartę z 3GB RAMu o
wiele tańszą od karty z 1GB. Pewnie miała inne parametry o wiele lepsze, ale
własnie nie wiem co ma największe znaczenie. Po czym to ocenić?
Które firmy są w miarę pewne? Patrzę głównie na ASUSy i Gigabyte'y, ale nie z
pewności, że są lepsze, a raczej dlatego, że innych firm nie kojarzę. Są
jakieś, które lepiej omijać?