Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Asus GeForceGT640

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Asus GeForceGT640
From: miab <miwa14@wp.pl>
Date: Wed, 17 Jul 2013 18:16:49 +0200
W dniu 2013-07-17 18:09, GAD Zombie pisze:
Witam

Chcę sobie kupić nową kartę graficzną. Nie chcę wydać za dużo, ale chcę widzieć
wyraźny postęp w stosunku do mojego obecnego starego Geforce 8600.
Wynalazłem w sklepie coś takiego:
Asus GeForce CUDA GT640 2GB DDR3 PCI-E 128BIT 2DVI/HDMI/D-SUB BOX
Nie jestem przekonany co do tego, bo opinii w sieci niewiele, ale nie widziałem
wyraźnych sygnałów, żeby nie kupować. Cena znośna jak dla mnie: ~350pln.
Czy ktoś coś na ten temat kojarzy? Dobrze z tym się będzie grało? Nie myślę o
grach z hiperwymaganiami. Raczej gry starsze lub ew. niektóre nowsze, sprzed
2-3 lat, np. taki Need For Speed Hot Pursuit, czy najnowsza Trackmania.
Chcę móc włączyć wszystkie detale na full i grać swobodnie, bo teraz to się nie
da :)

Ew. coś lepszego w tym pułapie cenowym? Wolę nvidię. Bo tak :)

GTX650Ti ze dwa razy mocniejsza - ale to już za 450zł.

miab