Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Asus GeForceGT640

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Asus GeForceGT640
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 18 Jul 2013 02:20:24 +0200
Dnia Wed, 17 Jul 2013 23:13:05 +0000 (UTC), Edek napisał(a):

> IMHO nie, przepustowość pamięci jest kluczowa. DDR5 jest dużo szybsze,
> szyna danych musi być szeroka do dostępów pamięci gpu, są burstami
> zgdonie ze wszystkimi manualami. Czytam je, bo dla mnie gpu są bardziej
> do działanie (CUDA) niż grania. Na wiki w porównaniu jest przepustowość
> pamieci.
>
> W zasadzie tylko niedoróbki architektury mogą być bardziej wyraźne,
> takie jak w 545 jeżeli dobrze pamiętam numer. Fermi ma takie czkawki.

Przepustowość pamięci wynika skąd? Sama szerokość szyny danych to załatwia?
Taktowanie nie ma tu nic do rzeczy? Ilość przesyłanych informacji w jednym
takcie też nie? Tylko szerokość szyny danych jest istotna? :D

[ Szarańcza jest plagą, chociaż jeden jej owad nie stanowi potęgi.         ]
[ Podobnie jest z głupcem.                                   (Karol Capek) ]