Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: Michal <snunkiawnev@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Wed, 03 Jul 2013 23:14:47 +0200
W dniu 2013-07-03 16:32, BartekK pisze:
> Technicznie - można.
> Fizycznie - nic ci to nie da.

        Fakt.

> 1) windowsy nie obsługują/źle obsługują urządzenia typu karta czy
> pendrive z >1 partycją

        Ekhm - a czym to się niby objawia? Pytam z ciekawości, bo od
~3 lat używam pendrive na których przeprogramowałem niskopoziomowo
kontroler robiąc z niego 2in1 (~ReadOnly partycja bootowalna widziana
jako CDROM z Kaspersky Rescue przygotowana na zaufanym komputerze  i
raszta widziana jako normalny flash zapisywalny General Data Storage pod
kolejną literą dysku. Obskoczyłem z tym pendrive sporo komputerów z
róznymi wersjami windows i nie tylko i nigdy nie było problemów z
obsługą, a takie rozwiązanie jest dużo poręczniejsze niż targanie płyty
optycznej (teraz nawet nie każdy komputer ma napęd), a jednocześnie
praktycznie tak samo bezpieczne, bo jakoś nie wierzę w wirusa który
umiałby przeprogramować ten konkretny kontroler na niskim poziome
(sam sporo się naszukałem zanim znalazłem odpowiednie narzędzia).

--
/MB