Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: Michal <snunkiawnev@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Wed, 03 Jul 2013 23:46:05 +0200
W dniu 2013-07-03 19:47, RadoslawF pisze:

> Statyczny obraz po odpowiednio długim wyświetlaniu utrwala się
> chyba na wszystkim z wyjątkiem kinowego ekranu.
> Co do konieczności ruchomych reklam to nie jest to takie oczywiste,
> często widuje się w firmach obrazy z reklamą gdzie część obrazu
> to statyczne i niezmienne logo firmy.

O to mi właśnie chodziło - w sieciówkach bardzo często cały czas, albo
prawie cały czas wyświetlane są filmy z nieruchomą oprawą graficzną z
logo sieci, a tylko 1/2-1/3 obrazu w oknie zmienia się. Od tego powstają
powidoki/wypalenia. Często widać je na pierwszy rzut oka, czasem w
sklepie nie a dopiero wieczorem w domu przy przygaszonym świetle i
dopasowaniu jasności przez czujnik oświetlenia to wychodzi.
Sam nieźle spanikowałem, jak przy oglądaniu jakiegoś trailera chyba
zapowiadającego Bioshocka bluray zatrzymał się zamiast wyłączyć na
końcowej planszy PEGI/ESRB - to są naprawdę DUUŻE (zwłaszcza na 50" PDP)
jaskrawobiałe litery na czarnym tle - po ~5h były wypalone doskonale
mimo orbitera/pixel shift domyślnie włączonego - to było
po prostu wielkie. Najlepsze że na środku ekranu od razu rzucało się na
powidoku coś w rzucik ...18+/ADULT ONLY/NOT FOR CHILDREN. SEX, ALKOHOL,
DRUGS REFERENCE ITD. Zniknęło kompletnie dopiero po ~tygodniu, a to było
tylko około 5h zatrzymanego obrazu.

P.S.
W takie sytuacji nawet nie usiłujcie tłumaczyć się piękniejszej połowie.
Sprawa nie do obrony - i tak będzie "wiedziała lepiej",
co oglądaliście.

--
/MB