W dniu 2013-07-02 23:30, qwerty pisze:
>> Jedne
>> sklepy starają się iść nabywcy na rękę, inne zostawiają go z problemem.
>> Z realizacją gwarancji też jest różnie i trafiają się lepsze lub gorsze
>> sklepy. Nawet takie, które dają na wszystko 2 lata gwarancji (mniej im
>> się nie opłaca, bo nabywca skorzystałby z ochrony ustawowej), nawet na
>> urządzenia mające 3-5 lat gwarancji która musi być realizowana przez
>> kanał sprzedaży, a nie na zgłoszenie i odesłanie do producenta.
>
> I jak niektóre sklepy załatwiają reklamację na rękę kupującemu?
> Wszystkie wysyłają do producenta/hurtowni. Nikt nie będzie dokładał ze
> swojej kieszeni.
1. Niektóre sklepy na towar mający gwarancję 3-5 lat wystawiają dokument
gwarancyjny tylko na 2 lata? Zgadnij gdzie robi się zakupy?
2. Są takie sklepy, niestety sprawdzone w praktyce, które robią wszystko
by nie przyjąć reklamacji, a bywają też takie, które potrafią
przetrzymać towar 2-3 tygodnie i nawet nie wysłać dalej.
--
/MB
|