Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Wed, 19 Jun 2013 00:50:35 +0200
Użytkownik rs napisał:

ale jak mamusia chce, zebys mleko kupil, to moze ci o tym powiedziec,
bez zaburzenia tej sielanki.

a ja nie kupie, bo odslucham wiadomosci dopiero jak wroce...

w zyciu masz pewnosc tylko do dwoch rzeczy. jesli nagrywasz, to masz
pewnosc ze doszlo.

nie. jedynie, ze nagrales.

czy zostanie odebrane to inna sprawa. ta osoba, z
ktora sie umawiales tego dnia na obiad, moze wlasnie wpadla pod samochod.

a ja nieswiadomy bede czekal przy stoliku. czyli bez sensu.

to juz lepiej niech wysle SMS.

tia. pewnosc, ze SMS zostanie odebrany jest 100%? wykaz troche
konsekwencji.

tak, bo moge go odebrac nawet w kinie.
i nawet odpowiedziec w kinie.
duzo lepsze niz voicemsg.

a od kiedy ty sie fanem SMSow zrobiles? niedawno gardziles w ogole
telefonem, a tu nagle SMSowiec. tez troche konsekwencji, bo to utrudnia
sensowna rozmowe.

jestem do bolu konsekwentny. nie lubie, malo uzywam, ale jak mam wybrac co uzyc to wybieram to co wygodniejsze.

wiec jak jest. uzywasz telefonu, nie uzywasz, ale SMS wysylasz,
odbierasz. jak to w koncu jest, bo juz strasznie sie zdubiles.

nie, to ty sie zgubiles :)

a to podobno misie maja bardzo male rozumki :) ja jednak ogarniam ;)

to sobie glosniejszy dzwonek zrob. jak jest w chalasie
ze gdzie? :)

tia. nastepny. skoncentruj sie na szlifowaniu myslenia, a nie
podgladaniu co ci spellcheck podklesli. lepiej na tym wyjdziesz. <rs>

coz, za trzy orty byla pyta z matury kiedys, bez wzgledu jak doskonalym myslicielem byl zdajacy...