Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Wed, 19 Jun 2013 15:32:44 -0400
On 6/19/2013 3:18 PM, R.e.m.e.K wrote:
Dnia Wed, 19 Jun 2013 15:06:53 -0400, rs napisał(a):

nie smiec tutaj. to OT i NTG. jasne? <rs>

<salut> Tak jest Panie Derektorze Interneta! </salut>

a moze nie mam racji, co?

i jeszcze raz to, co napisalem, bo zapewne nawet nie przeczytales calego postu, skoro nie zareagowales, ze to co pisalem sie do ciebie przeciez nie tyczylo.

> On 6/19/2013 2:43 PM, R.e.m.e.K wrote:

sorry. nie zauwazylem, ze to ty sie wciales w te rozmowe, bo mi juz drzewo tego watku poza okno wyszlo. wiec czesc mojej odpowiedzi byla adresowana, nieslusznie do Misia. ale to ponizej jest do ciebie.

> Jeszcze chwila i sam ze soba bedziesz musial
> rozmawiac na grupach. Tylko o czym?

bledne zalozenie, ze _musze_ z grup korzystac?

> No offense, pisze co widze w tym watku, w innych watkach, na tej > grupie, na innych grupach.

jesli bys chcial byc odrobine obiektywny, to powinienes rowniez dodac, ze potrafie sie przyznac do bledu, jesli ktos mi to wykarze. malo tego, jesli sam go zauwaze, nawet jesli rozmowa juz wygasla, bo sam byles tego swiadkiem.

jak juz powiedzialem raz Misowi, powtorze tutaj. nie interesuje mnie, zupelnie durna, psychoanaliza mojej osoby. interesuje mnie wylacznie wymiana informacji, w temacie watku ewntualnie ustalenie faktycznego stanu omawianej sytuacji i jej zrozumienie. jesli nie masz nic rzeczowego do powiedzenia, to nie powinienes sie odzywac.

rozmowa z Misiem jaka byla, taka byla, ale byla informujaca, choc nie w temacie jaki oczekiwalem.

jesli masz cos do mnie to tego jest odpowiednia grupa. pl.pregierz. nie smiec tutaj. to OT i NTG. jasne?

i to by bylo na tyle. <rs>