Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: "$heikh el $hah" <xxx.xxx@xxx.xx>
Date: Sun, 23 Jun 2013 22:09:15 +0200
Pijany klient jest mniej dociekliwy?

Dlaczego od razu pijany? Po prostu jak ktoś mi się żali, że kryzys, ludzie sprzętu już nie kupują i rzuca ceną z końcówką *99,- to mi się zbiera na ochotę rozmienienie 9 zł po 1 gr i zapłacenie mu banknotami, a ostatnie 9 zł po groszu. :)

Ja chcę kupić tablet!!! I nie mogę znaleźć żadnego dobrego
i taniego zarazem -- IMO trzeba szukać dychy (10 cali) za
około 2kpln... Na przykład Sony. Inni za te pieniądze kupują
niezłe i spore (na 35 cali) telewizory...

Chyba muszę czekać. :)

Zdecydowanie.
Aż minie moda na te durne zabawki.
Przyszłością są hybrydy. Ale czekać trzeba.
Na przykład taką Toshibę ZT10 bym w sumie przygarnął:
http://www.purepc.pl/hybrydowa_toshiba_portege_z10t_wchodzi_na_rynek
Ale i tak uważam, że to generalnie sprzęt dla panienek.
Jak naprawdę potrzebuję mobilności, to smartfon. Jak mniej, to laptop.

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$