Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Wed, 29 May 2013 22:04:12 -0500
Mam nową drukarkę XP-600, to kombajn wielofunkcyjny...
Urządzenie kupione w grudniu 2012. Ostatnio zaczęła
drukować czarny tekst we wzorki, co druga linię, itp...
Pomyslałem - kończy się czarny tusz, choć nie dużo drukowane.
Kupuję nowy tusz, wymieniam, robię weryfikację: to samo...
Druk czarnego tekstu w ciapki. Robię czyszczenie głowic.
Jest jeszcze gorzej. Po funkcji "czyszczenia" głowic drukarka
przestała drukować na czarno - nie ma nic...
Wzorek wydrukowany na rządanie daje tylko kolory i
fotoczarny - brak czarnego tekstowego...

Dzwonię pierwszy raz do serwisu Epsona - sprawa dzieje
się w USA. Koleś każe robić funkcję czyszczenia głowic
3 razy, na co szlag mnie trafia bo zużywa mój tusz... ale ok.
3 razy i nic - dalej biało. OK, drukarka na gwarancji, więc
przyślemy Ci nową... Czekam parę dni, paczka FedExem
przyjeżdza, jest drukarka. Podłączam, wkładam nowe,
zapieczętowane tusze jakie przyszły z nową drukarką i...
Znowu kupa. Co najgorsze - ten sam efekt: brak czarnego txt.

Dzwonię do serwisu drugi raz. Daję im numer zgłoszenia
pierwszego, koleś przełącza mnie od razu do pomocy stopnia
drugiego... I mamy powtórkę z rozrywki: czy wyczyścił pan
głowice? A ja na to - a po co, skoro właśnie rozpieczętowałem
nową drukarkę prosto z fabryki i nowe tusze które nic jeszcze
nie drukowały? Z czego mam "czyścić" nowe głowice?
I po co, skoro kolorowe głowice działają dobrze, tylko z
czarną mam problem... OK, uparł się, więc czyszczę głowice.
Po czyszczeniu - to samo, brak tekstu czarnego druku...
Sprawdzam poziom tuszów: czarny tekstowy 1/3, reszta
3/4... Podejrzane, ale nic... Facio decyduje że przyślą mi
drugą drukarkę... Jaja.

Dziś przychodzi ta druga - więc mam już w domu 3 drukarki
XP-600... Rozpakowuję, podłączam, wkładam znów nowe
zapieczętowane tusze... Nowa drukarka się jak zwykle inicjuje
"godzinę" (tak poważnie to 7 minut!!!) - drukuję testową
stronę i... ku mojemu przerażeniu TO SAMO!!! Znowu nie
ma czarnego tekstu! No kuźwa co jest grane!!!!

Dzwonię dziś trzeci raz do Epsona - jest wieczór, facjo z level
2 mówi że gostki od specjalnych sytuacji już zamknięci i ktoś
do mnie zadzwoni jutro rano... No kurde, co jest grane?
Też macie takie jaja z Epsonem?

Z inną drukarką Epsona którą kupiłem w tym samym
czasie WorkForce WF-3540 nie ma żadnych problemów....