Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowy PC - pomoc w wyborze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowy PC - pomoc w wyborze
From: Radek D <radek997@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 09 May 2013 10:13:01 +0200
"wszystko" to (nie sądziłem że to kiedykolwiek powiem/napiszę) ASRock.
Też nie wiem czy by mi to przez gardło przeszło. Dotychas był to ASUS lub Gigabyte.

:-D A konkretnie to Fatal1ty Z77 Professional. Ma "wszystko" włącznie z
kontrolerem PATA oraz gniazdami PCI. No i cena bardziej atrakcyjna np.
od Asusa Maximus V Extreme, który, notabene, nie ma "wszystkiego" co
jest mi potrzebne. :-D

Fajna - ale trochę za droga - liczyłem na coś w okolicach 350-450zł.
Wcześniej swoje PC budowałem na topowych płytach głównych licząc na rozbudowę - ale nigdy nic większego nie zmieniałem.
Do płyty może kiedyś dołożę jeszcze 16GB RAMU i to wszystko -
bo podmian SSD i HDD nie liczę. Dlatego na wejściu chcę
zbudować konfigurację, która przetrwa 5-6lat.

A jak to teraz jest z BOXowymi wentylatorkami na tym i5 ?
Daje radę czy muszę coś sprawniejszego i cichszego.