Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowy PC - pomoc w wyborze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowy PC - pomoc w wyborze
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Fri, 10 May 2013 14:01:34 +0200
Radek D nabazgrał(a):

A pamięci jakieś konkretne polecicie czy brać 1600MHz z
niskim CL i radiatorkami w dobrej cenie (nie zwracając uwagi
na producenta) ?

Poszukaj czegoś z Kinstona, ja ostatnio brałem tego typu http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator_new/partsinfo.asp?ktcpartno=KVR16N11K2/16 w parach albo sprzedawamnych jako jedna sztuka tylko że kom miał być do pracy i stabilny a nie wyczynowy.

Polecane i niezawodne pamięci do płyt Z77 to seria ale max to 2 x 4GB
KHX1600C9D3X2K2/8GX)  http://www.ceneo.pl/12206274

Przy pamięciach wolę jednak żeby inni się wypowiedzeli bo obecnie jest xxxxxx modeli i powiem że troszkę zgłupiałem :)