Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] czy ten ethenet over...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] czy ten ethenet over...
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Sun, 05 May 2013 13:10:39 +0200
Użytkownik BartekK napisał:
W dniu 2013-05-05 12:49, Mr. Misio pisze:
Widze, ze od robienia dziur to ty jestes specjalista ;)
Nie powiedziałbym ;) Po prostu zdarzyło mi się ich trochę wykonać z
konieczności, i po wszystkim przeważnie widać, że to jednak dużo
prostsze i szybsze rozwiązanie, niż kombinacje alpejskie z wifi,
powerline, itd. Wystarczy się po prostu raz przemóc, i zrobić ten
krok :)

Gdybym miał planowany remont za niebawem to bym sie chwili nie
zastanawiał ;) To jest moj najwiekszy opór. Ja się nie boję wiercic i
dewastować ;)
Ale ja właśnie usiłuję cię przekonać, że dobrze wykonana dziurka na
jeden kabelek - wcale remontu generalnego nie musi oznaczać.
  Czasem faktycznie bywa trochę zabawy, ale nawet miejscowo odkleić
trochę tapety (wycinając w niej "klapkę", wywiercić dziurkę, wygipsować
miejsce, przeszlifować (wszystko z odkurzaczem przyłożonym) i z powrotem
tapetę przykleić - i jest bez śladu. Albo dziurkę robić na tyle
precyzyjnie, by wyszła idealnie pod gniazdkiem CAT5 - i została nim
przykryta.
  Albo w plecach mebla (jak pełna zabudowa itp) zrobić otwornicą otwór
68mm "jak na puszkę elektryczną", pod nią wykonanie otworu w ścianie, i
ładne zasłonięcie właśnie dorobioną puszką-pokrywką...
  Trzeba pogłówkować, ale jak się chce, to przeważnie da się ;)

Ale ja to wszystko wiem, i nie neguje :)

Tylko ... Ty nie wiesz jaka mam "topografie" i ile tych slicznych dziurek mnie czeka ;) Dlatego poki co bronie sie rekami i nogami przez "ostatecznoscia" ;)