Re: Szybki komputer czy taki istnieje?

Autor: <suryga_at_gmail.com>
Data: Tue, 30 Apr 2013 08:08:18 -0700 (PDT)

> A szybkie komputery istnieja, tylko trzaba na nie wydac x3 wiecej kasy ;-)

Kiedyś przez półroku mogłem pracować na stacjach graficznych Silicon Graphic (czy jakoś tak). Teraz nawet nie wiem czy firma istnieje.
I szału nie było.

Ja w tym momencie NIE mówie o sprzęcie do grafiki, obliczeń inżynierskich itp.

Ja zaczynałem od 300 MHz (to był mój pierwszy komp).
Ja rozumiem a właściwie nie rozumie Twojej listy :)
Ale gdy musze czekać na otwarcie offica, nowej zakładki w przeglądrace
(kiedyś otwierało się nową przeglądarke) albo zapisanie zdjęcia o wadze < 1MB.
Czy ktoś pamieta o programie mks-vir? Wtedy też były wirusy!!!

To są rzeczy które istniały 20 lat temu i istnieją teraz.
Piszę o podstawowych komendach.
Usuń skopiuj przenieś.
Może już stary jestem ale tak jak w starym DOS-ie albo pod UNIX-em to zasuwało to jeszcze nie ma takiego systemu.
I ja #$@#%$#^#%$#@%$#^$& gdy czekam. A mam swoje X-rdzeni.