Re: Szybki komputer czy taki istnieje?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Tue, 30 Apr 2013 17:27:11 +0200

Dnia Tue, 30 Apr 2013 08:08:18 -0700 (PDT), suryga_at_gmail.com napisał(a):

> Ja zaczynałem od 300 MHz (to był mój pierwszy komp).
> Ja rozumiem a właściwie nie rozumie Twojej listy :)
> Ale gdy musze czekać na otwarcie offica, nowej zakładki w przeglądrace
> (kiedyś otwierało się nową przeglądarke) albo zapisanie zdjęcia o wadze < 1MB.
> Czy ktoś pamieta o programie mks-vir? Wtedy też były wirusy!!!
>
> To są rzeczy które istniały 20 lat temu i istnieją teraz.
> PiszÄ™ o podstawowych komendach.
> Usuń skopiuj przenieś.
> Może już stary jestem ale tak jak w starym DOS-ie albo pod UNIX-em to zasuwało to jeszcze nie ma takiego systemu.
> [...]

Aaaaa... to juz wiadomo w czym problem, zaraz sie zacznie swieta wojna! :D
Otoz od kilku juz lat kula u nogi wydajnosci wspolczesnych komputerow jest
obsluga systemu plikow. Po pierwsze systemy i aplikacje korzystaja z plikow
w duzo wiekszym zakresie niz kiedys, po drugie technologia HDD jest
technologia z dluuugim ogonem i jak na dzis zaczela byc tzw. "waskim
gardlem".
Innymi slowy jesli brakuje Ci responsywnosci systemu to duza poprawe
odczujesz po zamianie HDD na SSD.

A teraz dawajcie warriorzy Stronnictwa AntySSDowego, dowalic, sponiewierac,
spalic mnie na stosie! :D

--
pozdro
R.e.m.e.K