Re: Szybki komputer czy taki istnieje?

Autor: gadacz <gadacz_usenet_at_o2.pl>
Data: Tue, 30 Apr 2013 19:58:01 +0200

W dniu 2013-04-30 17:08, suryga_at_gmail.com pisze:

> Kiedyś przez półroku mogłem pracować na stacjach graficznych Silicon Graphic (czy jakoś tak). Teraz nawet nie wiem czy firma istnieje.
> I szału nie było.
>
> Ja w tym momencie NIE mówie o sprzęcie do grafiki, obliczeń inżynierskich itp.
>
> Ja zaczynałem od 300 MHz (to był mój pierwszy komp).
> Ja rozumiem a właściwie nie rozumie Twojej listy :)
> Ale gdy musze czekać na otwarcie offica, nowej zakładki w przeglądrace
> (kiedyś otwierało się nową przeglądarke) albo zapisanie zdjęcia o wadze < 1MB.
> Czy ktoś pamieta o programie mks-vir? Wtedy też były wirusy!!!

> [...]

może rzuć konfiguracją,
to tutejsze grono osób rzuci na nie swoim szanownym okiem
i powie Ci dlaczego coś Ci muli.
Bo jak piszesz "mam swoje X-rdzeni", to może być i jeden rdzeń
i "X-ramu" czyli 1GB, albo mniej.

Wyobraź sobie, że moje X rdzeni i moje X ramu i X dysków w macierzy
powodują to, że taki "fotoszop"w wersji CS4 odpala się w zaledwie 3-4
sek.(czytaj. czysty fotoszop, bez otwierania jakiegoś pliku dużego) i
mowa tutaj o komputerze, który składałem prawie 4 lata temu.

pozdrawiam
gadacz