Re: [OT] Przenośny źródło bajek z Pendriva/WiFi

Autor: GAD Zombie <gad_at_USUN.gad.USUN.art.pl>
Data: Thu, 18 Apr 2013 11:13:31 +0200

W dniu 2013-04-18 07:58, suryga_at_gmail.com pisze:
> Witam
> Jak przychodzi odpowiednia godzina mój syn ogląda bajki na youtubie na MOIM laptopie.
> Za kilka dni wybieramy się w podróż 10 h samochodem i żeby mały się nie nudził pomyślałem o czymś bardziel mobilnym a jednocześnie pozwalającym uwolnić mój laptop od syna.
> Najpierw pomyslałem o przenosnym DVD ale teraz zastanawiam się nad Tabletem.
> Jest jakieś urządzenie które jest TANIE i DZIECIOODPORNE

Chcesz tanie, to poszukaj odtwarzaczy firmy Manta. Troche szajsowate,
ale dzialaja. Jak chcesz porzadne, to juz nie bedzie takie tanie. A
kupisz smialo w pierwszym lepszym hipermarkecie.
Pisze zupelnie powaznie. Ja nie lubie takich sprzetow, ale moi rodzice
chetnie kupuja takie rzeczy, wiec sie naogladalem. Widac, ze jakosc
srednia, ale faktem jest, ze to dziala i jest niedrogie. A dziecku
raczej wystarczy.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/