Re: Wybor karty graficznej

Autor: GAD Zombie <gad_at_USUN.gad.USUN.art.pl>
Data: Thu, 18 Apr 2013 11:10:00 +0200

W dniu 2013-04-17 00:08, m4rkiz pisze:

> w ta strone powinno dzialac bez problemow, ztcc pare nowych modeli
> od gigabyte mialo problemy z poprawnym dzialaniem w pcie 3.0 + pcie 3.0

Dzieki za podpowiedzi, na pewno sie przyda.
A czy producent samej karty ma jakies wieksze znaczenie dzisiaj? Od dosc
dawna kupowalem sprzet od Gigabyte i tak mi jakos zostalo, ze lubie ich
produkty. Ale wiadomo - z czasem roznie bywa i zdarza sie, ze dobry
producent 5 lat pozniej robi juz szajs. Od kogo najlepiej kupowac karty
graficzne obecnie? Gigabyte? Asus? Inni?

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/