Monitor LG

Autor: GAD Zombie <gad_at_USUN.gad.USUN.art.pl>
Data: Thu, 18 Apr 2013 11:25:56 +0200

Witam
Wiem, ze juz pytalem o podobne rzeczy, ale nie dostalem odpowiedzi,
ktora pomoglaby mi zdecydowac. Sprobuje troche inaczej.
Obejrzalem kilka monitorow/telewizorow w sklepie. Telewizor Samsunga 22"
bardzo malo mi sie spodobal, kiedy zobaczylem, ze jak sie patrzy na
niego z boku to ekran robi sie czarny i zupelnie nic nie widac. Poza tym
byl ok.
Obejrzalem obok stojacy LG 26" (nie pamietam modelu), ktory mial
niesamowite katy widzenia - obraz byl ladny i kolorowy nawet podczas
patrzenia na telewizor prawie calkiem z boku.
Niestety w zadnym okolicznym sklepie nie moge zobaczyc monitorow LG 23"
lub 24". Facet w sklepie probowal mnie zapewniac, ze wszystkie male
monitory/telewizory (czyli o przekatniej mniejszej niz 32") maja slabe
katy widzenia i nie ma na to rady. Jednak z opisow mniejszych monitorow
LG (23" i 24") wynika, ze jednak te monitory maja inne matryce i katy sa
dobre.
Spojrzmy np na ten model (prosze sie nie sugerowac sprzedawca, chodzi mi
o opis modelu):
http://allegro.pl/tv-monitor-23-lg-m2352d-pz-led-mpeg4-hdmi-ips-i3159499811.html

Wyglada fajnie. W sieci poczytalem troche opinii na temat kilku roznych
modeli tego pokroju z LG i ogolnie ludzie zachwalaja, ale czytalem tez
opinie, ze obraz troche smuzy w ruchu, ktos tam tez marudzil na
nierownomierne podswietlenie matrycy... I to mnie jakos zniechecilo.
Chcialbym zobaczyc to na zywo, ale w zadnym sklepie nie maja, a tam
gdzie maja to mowili mi, ze maja w magazynie i nie mozna go objerzec,
tylko najwyzej zamowic i od razu kupic. A to takie kupowanie kota w worku.

Czy ktos z szanownych grupowiczow mial kontakt z takim
monitorem/telewizorem LG 23" lub 24" (ew. z ktorym modelem) i moglby sie
wypowiedziec?
Bede go uzywal jako telewizor, ale widze, ze z taka przekatna ekranu to
sprzedaja tylko monitory z tunerami (chociaz nie wiem czy jest
faktycznie jakas roznica miedzy monitorem i telewizorem tego typu...).
Bede bardzo wdzieczny za podpowiedzi, bo dzisiaj w sklepach to stoja
same telewizory 32", 40" lub 50" i wieksze, a ja naprawde chce cos
malego (23" lub 24" bylby idealny). I z gory dziekuje za rady typu "kup
wiekszy", jak w poprzednim watku. To nie rozwiazuje mojego problemu ani
troche.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/