Re: [OT] Przenośny źródło bajek z Pendriva/WiFi

Autor: ...:::WISKOLER:::... <jvfxbyre_at_burgh.rh>
Data: Thu, 18 Apr 2013 16:43:09 +0200

Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą suryga_at_gmail.com
naskrobał(a):

> Witam
> Jak przychodzi odpowiednia godzina mój syn ogląda bajki na youtubie na MOIM laptopie.
> Za kilka dni wybieramy się w podróż 10 h samochodem i żeby mały się nie nudził pomyślałem o czymś bardziel mobilnym a jednocześnie pozwalającym uwolnić mój laptop od syna.
> Najpierw pomyslałem o przenosnym DVD ale teraz zastanawiam się nad Tabletem.
> Jest jakieś urządzenie które jest TANIE i DZIECIOODPORNE

W Biedronce widziałem coś podobnego do tableta w cenie 499 zeteł polskich.
Oparte na Androidzie, 1GB pamięci, 1 GHz na procku. Tak więc odtwarzanie
filmu z Youtuba pociągnie.

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz, spacerując zimą nad brzegiem jeziora, ujrzał na nim ludzi.