[OT] Przenośny źródło bajek z Pendriva/WiFi

Autor: <suryga_at_gmail.com>
Data: Wed, 17 Apr 2013 22:58:27 -0700 (PDT)

Witam
Jak przychodzi odpowiednia godzina mój syn ogląda bajki na youtubie na MOIM laptopie.
Za kilka dni wybieramy się w podróż 10 h samochodem i żeby mały się nie nudził pomyślałem o czymś bardziel mobilnym a jednocześnie pozwalającym uwolnić mój laptop od syna.
Najpierw pomyslałem o przenosnym DVD ale teraz zastanawiam się nad Tabletem.
Jest jakieś urządzenie które jest TANIE i DZIECIOODPORNE