Re: Rejestracja obrazu z wielu kamer usb

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue, 26 Mar 2013 22:08:35 +0100

> Zerknij na Alledrogo w kategorię Telewizja przemysłowa>>Karty DVR.
> Najtańsze karty PCI to ~80PLN. Jak chcesz w sklepie to zerknij za
> hurtownią sprzętu do monitoringu w okolicy. W Warszawie masz np. Janex
> czy DIPOL choć nie wiem czy mają to w ofercie. Dawno nie kupowałem a
> gratach mam 2-3 sztuki zapasu. Od dość dawna nikomu tego nie montowałem.

Większość tanich kart na 4 kamery - to tak na prawdę jeden czip
videograbbera (np bt878) i przełączane wejście, teoretycznie 25/4 =
6.25fps, a realne fps 3-4 na 4 kanałach jednocześnie, ze zwględu na
straty czasu na złapanie synchronizacji po każdym przełączeniu wejścia.

Co do softu - to tak samo dobrze z kartÄ… na bt878, jak i dobrym webcamem
na usb radzi sobie ZoneAlarm posadzony na linuksie (realnie - kamery
obsługuje linuks, a ZoneAlarm jest tylko karmiony video/obrazem z
/dev/videoX lub innego źródła)