Re: Rejestracja obrazu z wielu kamer usb

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed, 27 Mar 2013 09:57:53 +0100

Dnia 2013-03-26, o godz. 22:08:35
BartekK <sibi_at_drut.org> napisał(a):

> Większość tanich kart na 4 kamery - to tak na prawdę jeden czip
> videograbbera (np bt878) i przełączane wejście, teoretycznie 25/4 =
> 6.25fps, a realne fps 3-4 na 4 kanałach jednocześnie, ze zwględu na
> straty czasu na złapanie synchronizacji po każdym przełączeniu
> wejścia.

W tej chwili chyba ciut więcej. Są droższe karty z 4 procesorami i
sprzętowo dające strumień H.264. No ale to nie za 100PLN tylko raczej
tak od ~2500-300PLN za kartę. Ale przyznam że przy dostępności tanich
rejestratorów nie chce mi się bawić w dopasowywanie kart, softu i
komputerów żeby toi znośnie działało. Jeśli dostęp sieciowy jest
dostępny to obecnie praktycznie każdy rejestrator ma kartę sieciowa i
soft do zdalnej obsługi.

Zdrówko