Re: Rejestracja obrazu z wielu kamer usb

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue, 26 Mar 2013 13:03:13 +0100

Dnia 2013-03-26, o godz. 12:23:20
Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

> Nieprawda. Komputer działa OK, tylko inne kamery podłączone do tego
> samego kontrolera nie mają gdzie już wepchnąć swoich danych. Pisałem
> o tym. Rozwiązaniem są osobne kontrolery lub USB3.

To także się zdarza. Często także to co opisałem powyżej. Nawet przy
osobnych kontrolerach. Paradoksalnie często pomaga wymuszenie na USB
wolniejszej pracy - w trybie 1.1 a nie 2.0.

> Ja sobie dodatkowo monitoruję serwerownię dwoma kamerami USB
> podłączonymi do serwera. Chodzą non-stop od co najmniej miesiąca
> (wtedy serwer fizycznie przenosiłem, więc jakiś czas był wyłączony).

Masz szczęście po prostu. Normą jest to co opisałem. A zajmuję się
różnymi systemami monitoroewania od ponad dekady. Zestawienie systemu
który będzie stabilnie pracował z więcej nić 1-2 kamerami to czysta
loteria.

> Nie wiem, w jakim "systemie" to znikanie zaobserwowałeś.

Różnych. Różne win i linuxy.

> U mnie działa. I jest trywialne do ustawienia na nowej maszynie.

I masz podgląd i obsługę zdarzeń w jednej aplikacji?

> Gdzie można kupić za około 100zł taką kartę PCI pozwalającą na
> jednoczesne zgrywanie z kilku kamer analogowych osobno?

Zerknij na Alledrogo w kategorię Telewizja przemysłowa>>Karty DVR.
Najtańsze karty PCI to ~80PLN. Jak chcesz w sklepie to zerknij za
hurtownią sprzętu do monitoringu w okolicy. W Warszawie masz np. Janex
czy DIPOL choć nie wiem czy mają to w ofercie. Dawno nie kupowałem a
gratach mam 2-3 sztuki zapasu. Od dość dawna nikomu tego nie montowałem.

> To już trochę droższa zabawa - zakładałem, że inicjator wątku chce
> mieć rozwiązanie mocno budżetowe.

Źle raczej zakładasz bo napisał coś takiego: "Zy może lepiej (dla
systemu komputerowego, nie dla mnie) będzie to samo zrobić na kamerach
wifi IP?"

> Może coś źle robisz, jak masz niestabilne?

Nie mam czasu na eksperymentowanie z 30 czy 40 zestawem kamerek na USB
i dopasowywaniem pod to platformy która stabilnie pracuje. Po czym
modlenie się by po kilku tygodniach nadal działało. Wole coś co
stabilnie pracuje po wyjęciu z pudełka.

Zdrówko