czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: m7marek <m7marek_at_interia.pl>
Data: Tue, 29 Jan 2013 18:24:27 +0100

witam

chyba właśnie padł mi systemowy dysk SSD OCZ Petrol.
System Win7 z niego nie rusza, również siódemka zainstalowana na innym
dysku, gdy widzi ten dysk.
WinXP z inngo dysku rusza i widzi obie partycje dysku SSD i nawet zgrałem
swoje istotne dane z niego, ale nie można wykonać obrazu partycji
systemowej, nie można wykonać chkdsk, bo on po pewnym czasie lub chyba
raczej po napotkaniu pewego sektora zawiesza się tak, że SSD przestaje byc
widoczny w systemie.

Dane SMART nie ostrzegaja że jest w stanie krytycznym (w tej chwili nie moge
podac bo pod XP SMART działa mi na mojej płycie głownej GA-MA780GM tylko w
trybie Native)

pomocy

--
m7marek