Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Tue, 29 Jan 2013 20:42:33 +0100

Dnia Tue, 29 Jan 2013 18:24:27 +0100, m7marek napisał(a):

> chyba właśnie padł mi systemowy dysk SSD OCZ Petrol.
> System Win7 z niego nie rusza, rĂłwnieĹź siĂłdemka zainstalowana na innym
> dysku, gdy widzi ten dysk.
> WinXP z inngo dysku rusza i widzi obie partycje dysku SSD i nawet zgrałem
> swoje istotne dane z niego, ale nie można wykonać obrazu partycji
> systemowej, nie można wykonać chkdsk, bo on po pewnym czasie lub chyba
> raczej po napotkaniu pewego sektora zawiesza się tak, że SSD przestaje byc
> widoczny w systemie.

Dyskow sie nie naprawia, nie tylko SSD, HDD takze. Zatem odeslij do
sprzedawcy, masz wszak gwarancje.
A odzyskiwanie systemu z kopii masz opisane w instrukcji obslugi programu do
backupu, ktorego uzywasz.

> Dane SMART nie ostrzegaja Ĺźe jest w stanie krytycznym (w tej chwili nie moge
> podac bo pod XP SMART działa mi na mojej płycie głownej GA-MA780GM tylko w
> trybie Native)

Moze uwalone jest cos innego? A mozesz nie umiesz interpretowac smarta z
SSD?

--
pozdro
R.e.m.e.K