Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Wed, 30 Jan 2013 10:10:24 +0100

W dniu 2013-01-29 18:24, m7marek pisze:
> witam
>
> chyba właśnie padł mi systemowy dysk SSD OCZ Petrol.

Witaj w klubie frajerów :-)
Mój OCZ popracował 2 miesiące i padł. System nie dał się nawet
zainstalować od zera. Instalator wyświetlił komunikat, że dysk jest
zablokowany. Zaniosłem do serwisu (firma Gral) ten dysk jako niesprawny
- w końcu po to jest gwarancja. Tam mi go "odblokowano" i oddano z
adnotacją, że jest całkowicie sprawny (oczywiście dysk wrócił bez
danych) oraz że wystarczyło w systemie dysk aktywować. Nie poinformowano
mnie jednak jak aktywować taki dysk jeśli był on systemowym. Trochę
ciężko uruchomić system bez dysku :-D Sprzedawca nie widział też nic
niewłaściwego w tym, że raz na dwa miesiące znikają dane z dysku.
Wydawał się być zaskoczonym, że się czepiam takiego drobiazgu.

--
Pozdrawiam
Marek