Re: Laptop HP - zatrzymywanie wentylatora

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun, 6 Jan 2013 09:20:29 +0100

Dnia Sat, 05 Jan 2013 17:08:09 +0100, Jaskiniowiec napisał(a):

> Ja wiem, ze teraz czytanie ze zrozumieniem, to cenna cecha, ktora
> wystepuje coraz rzadziej, ale dobrze radze - zanim zdecydujesz sie
> cokolwiek napisac, postaraj sie wpierw przeczytac tyle razy, az zrozumiesz
> tresc czytana.
>
> To nie moj laptop. Laptop ma uszkodzone chlodzenie. Nie porownuj PieCa do
> laptopa, w ktorych jest zupelnie inne chlodzenie. 50stC to nic
> nadzwyczajnego i wiekszosc latopow ma taka temp. w idle, a 70stC przy
> Skype, albo reklamach flash w tle. Bylo wyraznie napisane, ze laptop
> [...]

Będzie dalej kozak. Natomiast moim zdaniem z Ciebie też jest niezły kozak,
skoro przesmarowanie procesora pastą termoprzewodzącą po prostu olałeś.

[ Foreman: You are aware of the Hippocratic oath, right? House: The one    ]
[ that starts, "First, do no harm", (...) Yeah. I took a read once. Wasn't ]
[ impressed.            (Gregory House "House M.D. 1x05 Damned If You Do") ]