Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat, 05 Jan 2013 23:38:00 -0500

On Sun, 6 Jan 2013 04:40:28 +0100, Przemysław Ryk
<przemyslaw.ryk_at_gmail.com> wrote:

>Milion razy prosiłem, by nie przesadzać…
>
>Restart w najmniej korzystnym momencie? Hmm… U mnie występuje wtedy, kiedy
>jest zaplanowany, więc…

wiec twoje zycie z kompem moze byc stosuknowo malo zroznicowane. ja
jestem zachwycowny szczegolnie, kiedy mam robote szybko do zrobienia,
a nowy program, ktory mi umozliwia szybsze, jej wykonanie, po
zainstalowaniu, wymaga restartu systemu, przy fafnastu otwartych
programach. chyba nie zabronisz mi byc zachwycony z faktu, jak pracuje
moj komp, co?

>Kłamać, to może nie, ale na mój gust lekko przesadzasz.

to dogadajcie sie jak to w koncu jest, bo roznica pomiedzy klamstwem,
a lekka przesada jest spora.

> [...]
>leży na klasycznym dysku (już nie wspominając o dyskach sieciowych), praca z
>SSD - przynajmniej mnie - już tak bardzo głowy nie urywa. Tyle, że ja czy te
>kilka osób, którym komputer z SSD konfigurowałem, po prostu uruchamiamy
>potrzebny zestaw programów i pracujemy, a dane - powtórzę - i tak leżą na
>klasycznym dysku/dyskach.

>Komfort pracy (ja akurat w DTP) mnie osobiście poprawił się bardziej po
>przesiadce z 4 na 8GB ram i z pojedynczego dysku 7200rpm na konfigurację
>dwóch takich napędów w RAID0 (system, programy, obrabiane dane).

no to ty sobie poprawiles komfort pracy konfort pracy w taki sposob.
ja nie mialem potrzeny rozszerzac pamieci z 32 do 64GB, bo mi by juz
nic to nie dalo, ale wymiana dysku dala ogromnie. zdaje sobie jednak
sprawe, ze panowie prezentuja myslenie: "moje musi byc najmojsze". no
i dobrze. ja nie mam nic do tego, ale chyba nie bedziecie negowac, ze
zycie rowniez sie toczy poza waszymi kokonami. no chyba ze bedziecie,
ale do tego, mi rowniez nic. <rs>