Re: Laptop HP - zatrzymywanie wentylatora

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_pl.pl>
Data: Mon, 07 Jan 2013 23:14:03 +0100

W dniu 06.01.2013 o 09:20 Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> pisze:

> Będzie dalej kozak. Natomiast moim zdaniem z Ciebie też jest niezły
> kozak,
> skoro przesmarowanie procesora pastą termoprzewodzącą po prostu olałeś.

Napisalem, ze nie mialem. Braklo... Inna sprawa, ze radiator na procku nie
byl nawet tkniety. Zdaje sobie sprawe, ze stara pasta mogla wyschnac i
popekac itd ale nie jestem wlasnie kozak, by zdejmowac radiator i nie
dawac nowej pasty, wiec tego nie tknalem. Wyczyscilem jedynie wentylator,
ktory jest *oddzielny* od reszty radiatora (stad lakoniczny opis, bo
liczylem na osoby, ktore mialy w rekach ten model i o tym doskonale
wiedza).

A pytalem czy jest jeszcze inny czujnik (np. na plycie), czy tylko w
wiatraku i procku (gdzie w procku dziala, bo pokazuje prawidlowa temp.). I
ew porady, co w tym konkretnym laptopie/serii siada, a nie wykladni o
temperaturach i smarowaniu prockow.

Nevermind. Google podpowiada, ze jednak wiatraki siadaja w tych modelach.
Nowy wiatrak i tak w drodze, wiec okaze sie po wymianie, czy to bylo to...

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.